Αποστολές & Επιστροφές

  1. Παράδοση προϊόντων 
    1. Τα προϊόντα παραδίδονται από ταχυμεταφορέα ([.]) στην διεύθυνση που υποδεικνύει ο Πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η διεύθυνση παράδοσης επιβεβαιώνεται από τον Πωλητή με το επιβεβαιωτικό μήνυμα που αποστέλλει στον Πελάτη μετά την παραλαβή της παραγγελίας. Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να αποστείλει καθένα από τα προϊόντα που παραγγέλνει σε διαφορετική μεταξύ τους διεύθυνση, οφείλει να υποβάλλει ξεχωριστές παραγγελίες, οι οποίες αντιστοιχούν στις διαφορετικές διευθύνσεις παράδοσης.
    2. Ο Πωλητής επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, για τα οποία λαμβάνει ξεχωριστή ενημέρωση πριν ολοκληρώσει την παραγγελία του στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Πωλητή. 
    3. Ο Πωλητής αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την σύναψη της σύμβασης, δηλαδή από την αποδεδειγμένη ολοκλήρωση της παραγγελίας του προϊόντος μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του Πωλητή. Η παραπάνω προθεσμία θεωρείται ότι τηρείται, όταν ο Πελάτης αποκτά την φυσική κατοχή των προϊόντων πριν από την λήξη της. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο Πελάτης αποκτά την φυσική κατοχή των προϊόντων μετά το πέρας της παραπάνω προθεσμίας, ο Πωλητής θεωρείται ότι έχει παραδώσει τα προϊόντα εμπρόθεσμα, εφόσον έχει μεταβιβάσει την φυσική κατοχή των προϊόντων στον μεταφορέα κατά χρόνο προγενέστερο της λήξης της παραπάνω προθεσμίας και η μη τήρηση αυτής οφείλεται σε λόγους που ανάγονται στον μεταφορέα ή σε λόγους ανωτέρας βίας.
    4. Εάν ο Πωλητής δεν εκπληρώσει την υποχρέωση του να παραδώσει τα προϊόντα εντός της παραπάνω προθεσμίας τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την σύναψη της σύμβασης, ο Πελάτης δικαιούται να αιτηθεί την παράδοση των προϊόντων εντός επιπλέον προθεσμίας. Ο Πελάτης οφείλει να υποβάλει το παραπάνω αίτημα, με σαφή δήλωσή του, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερολογιακών ημερών, η οποία αρχίζει αμέσως μετά την λήξη της παραπάνω προθεσμίας των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.
    5. Ο Πωλητής αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την λήψη του παραπάνω αιτήματος του Πελάτη. Εάν ο Πωλητής δεν παραδώσει τα προϊόντα εντός της επιπλέον αυτής προθεσμίας, ο Πελάτης δικαιούται να καταγγείλει την σύμβαση πώλησης.
    6. Επιπλέον προθεσμία για την παράδοση των προϊόντων δεν χορηγείται στις εξής περιπτώσεις:
      1. αν ο Πωλητής έχει αρνηθεί να παραδώσει τα προϊόντα
      2. αν ο Πωλητής και ο Πελάτης έχουν συμφωνήσει την παράδοση των προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας και η παράδοση εντός αυτής είναι σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της σύμβασης
      3. εάν ο καταναλωτής έχει ενημερώσει με σαφή δήλωσή του τον Πωλητή, πριν από τη σύναψη της σύμβασης (δηλαδή την ολοκλήρωση της παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του Πωλητή) ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία.
    7. Στις περιπτώσεις αυτές, εάν ο Πωλητής παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά κατά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον καταναλωτή ή εντός της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την σύναψη της σύμβασης, ο Πελάτης δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης αμέσως.
    8. Ο Πελάτης δύναται να καταγγείλει την σύμβαση πώλησης εντός της προθεσμίας τριών (3) μηνών. Η εν λόγω προθεσμία αρχίζει από την επομένη της ημέρας, μέχρι την οποία ο Πωλητής είχε την δυνατότητα να παραδώσει εμπρόθεσμα τα προϊόντα στον Πελάτη. Προς καταγγελία της σύμβασης πώλησης, ο Πελάτης οφείλει να αποστείλει σαφή δήλωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [.].
    9. Με την λήψη του μηνύματος του Πελάτη, με το οποίο ενημερώνει τον Πωλητή για την απόφασή του να καταγγείλει την σύμβαση, ο Πωλητής αναλαμβάνει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός της προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την λήψη του παραπάνω μηνύματος όλα τα χρήματα που ο Πελάτης είχε πληρώσει βάσει της σύμβασης (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής).  Ο Πωλητής πραγματοποιεί την παραπάνω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής, με εκείνο που χρησιμοποίησε ο Πελάτης  για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση διαφορετικής συμφωνίας, ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με τις δαπάνες που προκύπτουν από την επιστροφή χρημάτων.
    10. 20.10.Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για την μη τήρηση των ως άνω προθεσμιών δεν δεσμεύεται από τις παραπάνω προθεσμίες παράδοσης των προϊόντων, στην περίπτωση που συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας. Ως περιστατικά ανωτέρας βίας θεωρούνται όλα τα περιστατικά που λαμβάνουν χώρα μετά την παραλαβή της παραγγελίας του Πελάτη, επηρεάζουν την εκτέλεση της σύμβασης, εκφεύγουν της εύλογης κρίσης του Πωλητή και είναι αδύνατο να προβλεφθούν ή να προληφθούν.
    11. Στην περίπτωση που ο Πελάτης έχει πραγματοποιήσει την αγορά του, έχοντας συνδεθεί με τους προσωπικούς του κωδικούς στο προφίλ του, έχει πρόσβαση στο σύνολο των παραγγελιών που έχουν πραγματοποιηθεί από την ημερομηνία δημιουργίας του ως άνω προφίλ και έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την προείατων παραγγελιών του σε πραγματικό χρόνο.  Η παρακολούθηση των παραγγελιών καταλαμβάνει το σύνολο των σταδίων από την παραλαβή της παραγγελίας μέχρι και την παράδοση των προϊόντων στον Πελάτη και ενδέχεται να περιλαμβάνει τις κάτωθι ενδείξεις:
      1. η παραγγελία / πληρωμή απορρίφθηκε: Η πληρωμή του πελάτη απέτυχε,
      2. αναμονή πληρωμής: ο Πελάτης υπέβαλε την παραγγελία του, αλλά την ακύρωσε πριν πραγματοποιήσει την πληρωμή,
      3. η παραγγελία παραλήφθηκε: Η εταιρεία έχει λάβει την παραγγελία αγοράς.
      4. επιβεβαίωση αποδοχής παραγγελίας από την Εταιρεία: Η Εταιρεία έχει αποδεχτεί την προσφορά του Πελάτη για αγορά Προϊόντων ή Υπηρεσιών.
      5. παραγγελία σε προετοιμασία: Η εταιρεία ξεκίνησε τη διαδικασία προετοιμασίας παραγγελιών προϊόντων και οργανώνει την παράδοση του δέματος με ταχυμεταφορέα.
      6. Η παραγγελία εστάλη: τα προϊόντα παραλήφθηκαν από ταχυμεταφορέα και παραδίδονται στη διεύθυνση που παρέχεται από τον Πελάτη. Από αυτή τη στιγμή ο Πελάτης μπορεί να παρακολουθεί το δέμα του στον ιστότοπο του μεταφορέα.
    12. 20.12.Ο Πωλητής αναλαμβάνει την παράδοση προϊόντων σε διευθύνσεις που βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας.

 II. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 

  1. Επιστροφή προϊόντων 
    1. Αν ο Πελάτης αλλάξει γνώμη για την αγορά που πραγματοποίησε, μπορεί να υπαναχωρήσει από την σύμβαση πώλησης χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση. Η προθεσμία της υπαναχώρησης λήγει δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά φυσική κατοχή των προϊόντων.
    2. Πριν από τη λήξη της παραπάνω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει τον Πωλητή για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Η ενημέρωση παρέχεται προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Πωλητή και ο Πελάτης υποχρεούται να αναφέρει τον αριθμό της παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου που εκδόθηκε για την συγκεκριμένη αγορά, σε συνδυασμό με την ημερομηνία έκδοσής του.
    3. Ο Πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέψει τα προϊόντα στον Πωλητή, χωρίς καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός της προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημέρωσε τον Πωλητή για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Μετά το πέρας της παραπάνω προθεσμίας, ο Πελάτης δεν μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα στον Πωλητή.
    4. Ο Πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Αν τα προϊόντα δεν μπορούν, λόγω της φύσης τους (για παράδειγμα, ογκώδη αντικείμενα) υπό κανονικές συνθήκες να επιστραφούν ταχυδρομικώς, ο Πελάτης επιβαρύνεται με την δαπάνη επιστροφής τους.
    5. Ο Πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέφει τα προϊόντα στην κατάσταση (χωρίς πραγματικά ελαττώματα και με τις συνομολογημένες ιδιότητες) στην οποία ευρίσκονταν κατά την χρονική στιγμή που ο ίδιος ή τρίτο πρόσωπο το οποίο υποδεικνύει, εκτός από τον μεταφορεα, απέκτησε την φυσική κατοχή τους. Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων, μόνο στην περίπτωση που αυτή οφείλεται σε εκ μέρους του διαχείριση, η οποία δεν κρίνεται αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.
    6. Ο Πελάτης αναλαμβάνει να συνοδεύει το προϊόν που επιστρέφει στον Πωλητή με το παραστατικό της αγοράς του (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο), καθώς και όλα τα έγγραφα και την συσκευασία που συνόδευαν το προϊόν. Επίσης, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες.
    7. Ο Πωλητής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον Πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών αποστολής των προϊόντων χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία απέκτησε την φυσική κατοχή των προϊόντων που επεστράφησαν. Ο Πωλητής πραγματοποιεί την παραπάνω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής, με εκείνο που χρησιμοποίησε ο Πελάτης για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό, ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει τον Πωλητή για τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή.
    8. Ο Πωλητής δεν αναλαμβάνει την επιστροφή ενδεχόμενων πρόσθετων δαπανών παραδοσης που οφείλονται στην επιλογή του Πελάτη να χρησιμοποιήσει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί ο Πωλητής.
  2. Ανταλλαγή Προϊόντων 
    1. Αν ο Πελάτης αλλάξει γνώμη για την αγορά που πραγματοποίησε, μπορεί να προβεί στην αλλαγή των προϊόντων με άλλα προίοντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που ο Πελάτης έχει καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημέρών από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά φυσική κατοχή των προϊόντων.
    2. Πριν από τη λήξη της παραπάνω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει τον Πωλητή για την απόφασή του να προβεί στην ανταλλαγή των προϊόντων προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Πωλητή, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου που εκδόθηκε για την συγκεκριμένη αγορά, σε συνδυασμό με την ημερομηνία έκδοσής του.
    3. Ο Πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέψει τα προϊόντα στον Πωλητή, χωρίς καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός της προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημέρωσε τον Πωλητή για την απόφασή του να προβεί στην επιστροφή των προϊόντων. Μετά το πέρας της παραπάνω προθεσμίας, ο Πελάτης δεν μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα στον Πωλητή.
    4. Ο Πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Αν τα προϊόντα δεν μπορούν, λόγω της φύσης τους (για παράδειγμα, ογκώδη αντικείμενα) υπό κανονικές συνθήκες να επιστραφούν ταχυδρομικώς, ο Πελάτης επιβαρύνεται με την δαπάνη επιστροφής τους.
    5. Ο Πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέφει τα προϊόντα στην κατάσταση (χωρίς πραγματικά ελαττώματα και με τις συνομολογημένες ιδιότητες) στην οποία ευρίσκονταν κατά την χρονική στιγμή που ο ίδιος ή τρίτο πρόσωπο το οποίο υποδεικνύει, εκτός από τον μεταφορεα, απέκτησε την φυσική κατοχή τους. Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων, μόνο στην περίπτωση που αυτή οφείλεται σε εκ μέρους του διαχείριση, η οποία δεν κρίνεται αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.
    6. Ο Πελάτης αναλαμβάνει να συνοδεύει το προϊόν που επιστρέφει στον Πωλητή με το παραστατικό της αγοράς του (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο). Επίσης, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες.
    7. Ο Πωλητής δεν αναλαμβάνει την επιστροφή ενδεχόμενων πρόσθετων δαπανών παραδοσης που οφείλονται στην επιλογή του Πελάτη να χρησιμοποιήσει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί ο Πωλητής.
    8. Το δικαίωμα του Πελάτη
  3. Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων
    1. Σε περίπτωση προϊόντος με ελαττώματα ή από το οποίο ελλείπουν συμφωνημένες ιδιότητες, εφαρμόζονται οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα.
    2. Ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Προς αντικατάσταση του προϊόντος, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει τον Πωλητή για το ελάττωμα ή την έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας που εντόπισε στο προϊόν, καθώς και για την απόφασή του να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο. Η παραπάνω ενημέρωση παρέχεται προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Πωλητή μέσω της αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στην διεύθυνση ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.
    3. Τα δικαιώματα του Πελάτη λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας του προϊόντος παραγράφονται μετά την πάροδο δύο (2) ετών από την παράδοση του προϊόντος στον Πελάτη, ήτοι από την ημερα κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά φυσική κατοχή των προϊόντων. Μετά την πάροδο του παραπάνω χρονικού διαστήματος, ο Πελάτης δεν μπορεί να ζητήσει από τον πωλητή την αντικατάσταση του προϊόντος.
    4. Στην περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος, ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος στον Πωλητή, εφόσον χρησιμοποιεί τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί ο Πωλητής. Αν ο Πελάτης χρησιμοποιεί τρόπο επιστροφής, άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί ο Πωλητής, επιβαρύνεται με τις ενδεχόμενες πρόσθετες δαπάνες.
    5. Ο Πελάτης συνοδεύει το προϊόν που επιστρέφει στον Πωλητή προς αντικατάσταση με το παραστατικό της αγοράς του (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
    6. Ο Πωλητής αναλαμβάνει να παραδώσει το νέο προϊόν, χωρίς πραγματικά ελαττώματα και με τις συνομολογημένες ιδιότητες, στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία πραγματοποιήθηκε η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος. Ο Πωλητής επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος στον Πελάτη.
    7. Αλλαγή για δεύτερη φορά, ήτοι αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προϊόντων, δεν επιτρέπεται.
  4. Τόπος επιστροφής των προϊόντων 

Ως τόπος επιστροφής των προϊόντων από τον Πελάτη ορίζεται η έδρα του Πωλητή.


Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο
Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος
Δεν υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα στοιχεία. Απομένουν μόνο [max].
Προσθήκη στα αγαπημέναΠεριήγηση στη λίστα επιθυμιώνΑφαίρεση από τα αγαπημένα
Καλάθι αγορών

Το καλάθι σας είναι άδειο

Πίσω στην Αρχική σελίδα

Προσθήκη σημείωσης παραγγελίας Επεξεργασία σημείωσης παραγγελίας
Προσθήκη μίας συσκευασίας δώρου
Προσθήκη κουπονιού

Θέλετε συσκευασία δώρου; Μόνο 

Προσθήκη μίας συσκευασίας δώρου

Προσθήκη κουπονιού

Ο κωδικός κουπονιού θα λειτουργήσει στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς