Όροι Χρήσης

 
H εταιρεία με την επωνυμία «ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΤΣΑΓΓΑΡΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ” με διακριτικό τίτλο «GALLERY "NYMPHES"», η οποία εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, Παρ. Αττικής Οδού, αριθ. 38, ΑΦΜ 028481777 - ΔΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ (εφεξής η «Εταιρεία"»), είναι ιδιοκτήτρια του ιστότοπου [.], εντός του οποίου λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων (e-shop) μέσω Διαδικτύου.

Η πραγματοποίηση αγορών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του παραπάνω ιστότοπου συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή των κάτωθι αναγραφόμενων όρων από τον Πελάτη/επισκέπτη του ιστότοπου.

Ι. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ορισμοί

Οι ορισμοί και οι ερμηνευτικοί κανόνες που αναφέρονται κατωτέρω, ισχύουν στους παρόντες όρους, εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά:

«Πελάτης» νοείται κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, το οποίο περιηγείται εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος του παραπάνω ιστότοπου ή/και πραγματοποιεί αγορές από αυτό.

«Καταναλωτής» νοείται κάθε φυσικό πρόσωπο, το οποίο ενεργεί για λόγους, οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα, κατά την έννοια του άρθρου 1α του Ν. 2251/1994 (Νόμος για την προστασία του Καταναλωτή).

Γενικές Διατάξεις

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Η Εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις, καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες που έχουν ήδη γίνει.


Η τυχόν ακυρότητα ενός ή περισσότερων όρων της παρούσας πολιτικής δεν καθιστά άκυρους τους λοιπούς όρους. Αν οποιοσδήποτε όρος κηρυχθεί δικαστικά άκυρος, δεν θίγεται το κύρος της παρούσας πολιτικής.

Ευθύνη Επισκέπτη Ιστοτόπου

Ο επισκέπτης του ιστὀτοπου της Εταιρείας δεσμεύεται να περιηγείται στον ιστότοπο και να πραγματοποιεί συναλλαγές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος που ευρίσκεται εντός αυτού σύμφωνα με τα οριζόμενα στους παρόντες όρους χρήσης, την ισχύουσα ενωσιακή και ελληνική νομοθεσία, την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη.

Ο επισκέπτης του ιστότοπου απαγορεύεται να χρησιμοποιήσει τους διαθέσιμους μέσω του ιστότοπου τρόπους επικοινωνίας, προκειμένου να αποστείλει περιεχόμενο, το οποίο παραβιάζει διατάξεις της ισχύουσας ενωσιακής και ελληνικής νομοθεσίας ή που είναι αντίθετο με τις επιταγές της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών ή που είναι ικανό να προκαλέσει βλάβη στην ορθή και αδιάλλειπτη λειτουργία του λογισμικού του ιστὀτοπου ή του υλικού εξοπλισμού της Εταιρείας. Ακόμη, ο επισκέπτης του ιστὀτοπου απαγορεύεται να αποστείλει περιεχόμενο προσβλητικό, ενοχλητικό, χυδαίο, απειλητικό, συκοφαντικό, καθώς και περιεχόμενο με το οποίο παραβιάζει διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα τρίτων προσώπων.

Σε περίπτωση παραβίασης των ανωτέρω υποχρεώσεων από τον επισκέπτη, αυτός ευθύνεται να αποζημιώσει την Εταιρεία σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας και, συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 914 επ. Αστικού Κώδικα.

Παραγγελίες

Ο Πελάτης πραγματοποιεί τις αγορές του, προβαίνοντας σε παραγγελία εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας. Η Εταιρεία αναλαμβάνει να αποστείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλωθεί από τον Πελάτη αποδεικτικό παραλαβής της παραγγελίας του Πελάτη χωρίς περιττή καθυστέρηση. Από τη στιγμή που το επιβεβαιωτικό μήνυμα (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) παραλαβής της παραγγελίας περιέλθει στον Πελάτη, η σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως θεωρείται ότι έχει καταρτισθεί.

Η Εταιρεία δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται προς πώληση στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην περίπτωση που το προϊόν που παρήγγειλε ο Πελάτης έχει εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο, η Εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την παράδοση του προϊόντος στον Πελάτη.

Ο Πελάτης δικαιούται να μην ολοκληρώσει την διαδικασία παραγγελίας προϊόντος από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας. Μέχρι και το τελευταίο στάδιο πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας της παραγγελίας. Με την επιλογή αυτή, η διαδικασία της παραγγελίας προϊόντος διακόπτεται αμέσως και ουδεμία υποχρέωση αναλαμβάνουν εκατέρωθεν η Εταιρεία και ο Πελάτης. Επίσης, μετά την ολοκλήρωση της Παραγγελίας και εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, ο Πελάτης δύναται να καλέσει το [] και να ακυρώσει την παραγγελία. H δυνατότητα αυτή παρέχεται στον Πελάτη μέχρι τη στιγμή που θα ενημερωθεί για την αποστολή της παραγγελίας του.

Η Εταιρεία δεν πραγματοποιεί πωλήσεις χονδρικής εμπορίας μέσω του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να περιορίσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων ή/και τον αριθμό των παραγγελιών που αποδέχεται.

Για την πραγματοποίηση αγορών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του ιστότοπου απαιτείται ο Πελάτης να έχει το νόμιμο δικαίωμα να συνάπτει συμβάσεις και να έχει δικαιοπρακτική ικανότητα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Ελληνική νομοθεσία.

Τιμές προϊόντων

Οι τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας είναι σε ευρώ (€) και περιλαμβάνουν όλους τους ισχύοντες φόρους, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Οι τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας δεν περιλαμβάνουν ναύλο (μεταφορικά έξοδα), ο οποίος επιβαρύνει τον Πελάτη, εφόσον δεν συμφωνηθεί διαφορετικά.

Το ποσό πληρωμής που εμφανίζεται κατά το στάδιο «Έλεγχος παραγγελίας» και επιβεβαιώνεται μέσω του αποδεικτικού παραλαβής της παραγγελίας που αποστέλλεται στον Πελάτη αντιστοιχεί στο συνολικό ποσό που υποχρεούται να πληρώσει ο Πελάτης για τις αγορές που πραγματοποίησε. Στο παραπάνω ποσό περιλαμβάνονται όλοι οι φόροι, οι εισφορές κάθε είδους (συμπεριλαμβανομένων των περιβαλλοντικών εισφορών, τα έξοδα μεταφοράς, καθώς και τα τυχόν έξοδα αντικαταβολής).

Η Εταιρεία ενημερώνει τον Πελάτη εγκαίρως και, σε κάθε περίπτωση, πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας της παραγγελίας εκ μέρους του Πελάτη, για τη συνολική τιμή των αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του φόρου προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.), καθώς και για όλες τις ενδεχόμενες πρόσθετες επιβαρύνσεις παράδοσης ή αποστολής των προϊόντων.

Τυχόν τέλη, φόροι, δασμοί, δικαιώματα ή άλλες επιβαρύνσεις για την διακίνηση και πώληση των προϊόντων εκτός της Ελληνικής Επικράτειας βαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη.

Η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να προσφέρει στους Πελάτες του προωθητικούς κωδικούς έκπτωσης για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες, οι οποίοι ισχύουν σύμφωνα με τα οριζόμενα στις εκάστοτε ανακοινώσεις της Εταιρείας.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τα οποία μεταξύ άλλων μπορεί να οφείλονται σε τεχνικά ή τυπογραφικά σφάλματα.

Παρεχόμενες πληροφορίες

Η Εταιρεία δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, αλήθεια και πληρότητα των πληροφοριών που καταχωρεί στον δικτυακό τόπο του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Η παραπάνω υποχρέωση ισχύει τόσο ως προς τις πληροφορίες που αφορούν την ίδια την Εταιρεία, όσο και ως προς τις πληροφορίες που συνοδεύουν τις φωτογραφίες των διατιθέμενων προς πώληση προϊόντων και περιέχουν στοιχεία αναφορικά με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες αυτών. Η Εταιρεία αναλαμβάνει, ακόμη, να καταχωρεί τις φωτογραφίες των προϊόντων που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, χωρίς να τις υποβάλλει σε επεξεργασία οποιουδήποτε είδους ή παραποίηση. Οι καταχωρημένες φωτογραφίες απεικονίζουν τα διατιθέμενα προϊόντα, όπως ακριβώς είναι κατά την φυσική τους υπόσταση (“ως έχουν”). Η Εταιρεία επιφυλάσσεται για τυχόν απόκλιση μεταξύ των καταχωρημένων στον παραπάνω ιστότοπο προϊόντων και των φυσικών προϊόντων και αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώσει τον Πελάτη εντός εύλογου χρόνου από την συνειδητοποίηση της ως άνω απόκλισης.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την ύπαρξη τυχόν ορθογραφικών, μηχανογραφικών ή τυπογραφικών λαθών που δύναται να εντοπίζονται στις παρεχόμενες πληροφορίες. Η Εταιρεία αναλαμβάνει να εντοπίζει τέτοια λάθη και να τα διορθώνει αμελλητί.

Σε περίπτωση τυπογραφικού λάθους στην τιμή παραγγελθέντος προϊόντος, η Εταιρεία αναλαμβάνει να ενημερώσει τον Πελάτη αμέσως μόλις εντοπίσει το λάθος και, σε κάθε περίπτωση, πριν από την παράδοση του προϊόντος σε αυτόν. Η Εταιρεία αναλαμβάνει να ενημερώσει τον Πελάτη για την διαφορά στην τιμή του παραγγελθέντος προϊόντος, καθώς και για την δυνατότητά του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση πώλησης. Σε αυτή την περίπτωση, η Εταιρεία αναλαμβάνει να επιστρέψει στον Πελάτη κάθε πληρωμή που έλαβε από αυτόν, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών αποστολής του προϊόντος χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης τον ενημέρωσε ότι επιθυμεί να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, λόγω λάθους στην αναγραφόμενη τιμή του παραγγελθέντος προϊόντος.

Η Εταιρεία πραγματοποιεί την παραπάνω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής, με εκείνο που χρησιμοποίησε ο Πελάτης για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση διαφορετικής συμφωνίας, ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με τις δαπάνες που προκύπτουν από την επιστροφή χρημάτων.

Η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει την επιστροφή ενδεχόμενων πρόσθετων δαπανών παράδοσης που οφείλονται στην επιλογή του Πελάτη να χρησιμοποιήσει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί η Εταιρεία.

Μετάθεση κινδύνου

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες η Εταιρεία παραδίδει στον Πελάτη τα προϊόντα μέσω ταχυδρομικής αποστολής, ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των προϊόντων μετατίθεται στον Πελάτη, όταν αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος, το οποίο ορίζει ο Πελάτης και είναι διάφορο του μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των προϊόντων.

Ευθύνη ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η Εταιρεία ευθύνεται για τα πραγματικά ελαττώματα και την έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων των προϊόντων σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ν. 2251/1994 και τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται αν αποδείξει ότι:

δεν έθεσε το προϊόν σε κυκλοφορία,

το ελάττωμα δεν υπήρχε όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία,

δεν κατασκεύασε το προϊόν αποβλέποντας στην διανομή του και δεν το διένειμε στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας,

το ελάττωμα οφείλεται στο γεγονός ότι το προϊόν κατασκευάστηκε σύμφωνα με κανόνες αναγκαστικού δικαίου.

Πέραν της ευθύνης της Εταιρείας στην περίπτωση πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων των προϊόντων, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία (θετική ή αποθετική) υποστεί, ενδεχομένως, ο Πελάτης ένεκα ή εξ αφορμής της περιήγησής του στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας και χρήσης των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος, της ακύρωσης μιας παραγγελίας, της καθυστερημένης ή της απουσίας παράδοσης παραγγελθέντων προϊόντων.

Εγγύηση

Κατά την παράδοση των προϊόντων στον Πελάτη, ο Πελάτης ελέγχει τα προϊόντα ως προς τις συμφωνημένες ιδιότητες και τυχόν πραγματικά ελαττώματα. Σε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει ότι υπάρχουν πραγματικά ελαττώματα στο προϊόν ή λείπουν ορισμένες συμφωνημένες ιδιότητες, καλείται να επικοινωνήσει άμεσα με την Εταιρεία, αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Η Εταιρεία δεν παρέχει στον Πελάτη οποιουδήποτε είδους εμπορική εγγύηση, πλέον της νόμιμης εγγύησης. Ο Πελάτης έχει τα δικαιώματά του άρθρου 5 του Ν. 2251/1994 και τα άρθρα 534 επ. του Ελληνικού Αστικού Κώδικα. Ειδικότερα, ο Πελάτης που επιθυμεί να ασκήσει τα ως άνω δικαιώματα καλείται να επικοινωνήσει με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Κατά την επικοινωνία, ο Πελάτης οφείλει να αναφέρει τον αριθμό της παραγγελίας που αφορά το προϊόν για το οποίο ζητείται η εγγύηση ή τον αριθμό τιμολογίου που εκδόθηκε για την συγκεκριμένη αγορά, σε συνδυασμό με την ημερομηνία έκδοσής του.

Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης δεν δικαιούται την επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, μεταξύ άλλων στις ακόλουθες περιπτώσεις:

έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης εγγύησης από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στον Πελάτη; ή

κατά τον χρόνο επικοινωνίας με την Εταιρεία, το προϊόν έχει ήδη επισκευαστεί από άλλο, πλην της Εταιρείας ή άλλου εξουσιοδοτημένου προσώπου, άτομο; ή

το ελάττωμα του προϊόντος οφείλετε σε υπαιτιότητα του Πελάτη (π.χ. σπάσιμο αλυσίδας, απώλεια ζιργκον η ημιπολύτιμης πέτρας, αλλοίωση χρώματος, οξείδωση της αλυσίδας, του μοτιφ, από μη σωστή φροντίδα του κοσμήματος ή φθορά του προϊόντος όπως σπάσιμο λόγω πτώσης, καθαρισμός μου του με χημικά κλπ)

Η Εταιρεία ειδικά για τα κοσμήματα τα οποία πουλάει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος- χωρίς να φέρει οποιαδήποτε ευθύνη- παρέχει οδηγίες φροντίδας στον ακόλουθο σύνδεσμο [.].

Σε περίπτωση που Πελάτης επιθυμεί την επισκευή του προϊόντος ενώ συντρέχει οποιαδήποτε από τις περιπτώσεις του άρθρου 9.3. ανωτέρω και εφόσον η επισκευή είναι εφικτή πραγματοποιείται κατόπιν έγκρισης από τον Πελάτη με χρέωση του και το κόστος επισκευής καταβάλλεται με αντικαταβολή στην μεταφορική εταιρεία ή με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο συμφωνηθεί εγγράφως.

Ασφάλεια Ηλεκτρονικού Καταστήματος

O Πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει τις αγορές του στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας είτε ως «χρήστης – επισκέπτης», είτε δημιουργώντας το δικό του προφίλ στον παραπάνω ιστότοπο.

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την εγγραφή και αναγνώρισή του Πελάτη είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι παρέχουν στον Πελάτη πρόσβαση με ασφάλεια κάθε φορά που τους καταχωρεί.

Ο Πελάτης μπορεί να μεταβάλει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής του αλληλογραφίας (e-mail), όσο συχνά επιθυμεί. Ο Πελάτης είναι ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία του, μέσω των ανωτέρω κωδικών, και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητας και την απόκρυψή τους από τρίτα πρόσωπα. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την χρήση του Κωδικού Εισόδου ή του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Η Εταιρεία συνιστά στον Πελάτη, για λόγους ασφάλειας, να αλλάζει το password του σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Για την ασφάλεια του Πελάτη, θα πρέπει ο ίδιος να χειρίζεται όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνει σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Η Εταιρεία είναι δικαιούχος των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας επί του συνόλου του περιεχομένου του ιστότοπου εντός του οποίου βρίσκεται και λειτουργεί το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, αντικείμενα των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας της Εταιρείας είναι κάθε σχέδιο, φωτογραφία, εικονογράφηση, κείμενο λόγου, αλλά και κάθε έργο που εμπίπτει στους ορισμούς του άρθρου 2 του Ν. 2121/1993, που καταχωρείται στον παραπάνω ιστότοπο.

Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας της Εταιρείας προστατεύονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ενωσιακού και ελληνικού δικαίου και, συγκεκριμένα, με τις διατάξεις Ν. 2121/1993. Απαγορεύεται:

η άμεση ή έμμεση, προσωρινή ή μόνιμη, αναπαραγωγή των έργων της Εταιρείας, εν όλω ή εν μέρει,

η διασκευή, προσαρμογή ή οποιουδήποτε είδους μετατροπή των έργων,

η μετάδοση, αναμετάδοση, παρουσίαση στο κοινό ή χρήση του έργου με τρόπο που προσβάλλει το ηθικό δικαίωμα της Εταιρείας.

Η εκ μέρους τρίτων άσκηση εξουσιών που απορρέουν από το περιουσιακό δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας της Εταιρείας (ήτοι, ενδεικτικά, η αναπαραγωγή, διάδοση, αναμετάδοση ή άλλη εκμετάλλευση των έργων της Εταιρείας) επιτρέπεται μόνο κατόπιν υπογραφής σχετικής σύμβασης ή παραχώρησης σχετικής άδειας από την Εταιρεία. Σε περίπτωση αμφιβολίας, οι εν λόγω συμβάσεις και άδειες που παραχωρεί η Εταιρεία σε τρίτους θεωρούνται μη αποκλειστικές. Ο τρίτος που αναλαμβάνει την εκμετάλλευση ή αποκτά δυνατότητα εκμετάλλευσης των έργων της Εταιρείας δεν μπορεί να μεταβιβάσει τα δικαιώματά του αυτά, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συναίνεση της Εταιρείας.

Δικαιώματα βιομηχανικής ιδιοκτησίας

Τα διακριτικά γνωρίσματα της επιχείρησης και των εμπορευμάτων της Εταιρείας, ήτοι το όνομα, η επωνυμία, ο διακριτικός τίτλος και το σήμα, προστατεύονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ενωσιακού και ελληνικού δικαίου. Ακόμη, η ηλεκτρονική διεύθυνση της επιχείρησης της Εταιρείας ([.]) προστατεύεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4679/2020 για την προστασία των σημάτων.

Απαγορεύεται η εκ μέρους τρίτων χρήση ή εκμετάλλευση με οποιονδήποτε τρόπο των διακριτικών γνωρισμάτων της Εταιρείας, χωρίς την προηγούμενη και γραπτή συγκατάθεση του τελευταίου. Ειδικότερα, ως προς την προστασία του σήματος του, η Εταιρεία δικαιούται να στραφεί κατά παντός, ο οποίος, χωρίς την συγκατάθεσή του, ασκεί μια από τις εξουσίες που απορρέουν από το σήμα ή χρησιμοποιεί στις συναλλαγές σημείο κατά τρόπο που προκαλεί κίνδυνο συγχύσεως με το σήμα του.

Εφαρμοστέο Δίκαιο και Επίλυση Διαφορών

Οι συμβάσεις πώλησης που συνάπτονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας, το οποίο ευρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [.], διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά ή διένεξη μεταξύ της Εταιρείας και των Πελατών του παραπάνω ηλεκτρονικού καταστήματος προκύψει ένεκα ή εξ αφορμής της μεταξύ τους σύμβασης πώλησης διέπεται από το ελληνικό δίκαιο.

Αρμόδια για την επίλυση διαφορών που προκύπτουν ένεκα ή εξ αφορμής της λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας και των συναπτόμενων μέσω αυτού συμβάσεων πώλησης ορίζονται τα δικαστήρια της Αθήνας.

Τροποποίηση όρων χρήσης

Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς, οποτεδήποτε, τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Η Εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να αναρτά αμελλητί στο αντίστοιχο μέρος του ιστότοπου του κάθε τροποποίηση στους όρους χρήσης. Κάθε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους χρήσης πρέπει να δηλώνεται με τρόπο σαφή, ευκρινή και κατανοητό από τον επισκέπτη του ιστότοπου.

II. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Επιστροφή προϊόντων

Αν ο Πελάτης αλλάξει γνώμη για την αγορά που πραγματοποίησε, μπορεί να υπαναχωρήσει από την σύμβαση πώλησης χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση. Η προθεσμία της υπαναχώρησης λήγει δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά φυσική κατοχή των προϊόντων.

Πριν από τη λήξη της παραπάνω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Η ενημέρωση παρέχεται προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας και ο Πελάτης υποχρεούται να αναφέρει τον αριθμό της παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου που εκδόθηκε για την συγκεκριμένη αγορά, σε συνδυασμό με την ημερομηνία έκδοσής του.

Ο Πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέψει τα προϊόντα στην Εταιρεία , χωρίς καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός της προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημέρωσε την Εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Μετά το πέρας της παραπάνω προθεσμίας, ο Πελάτης δεν μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα στην Εταιρεία.

Ο Πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Αν τα προϊόντα δεν μπορούν, λόγω της φύσης τους (για παράδειγμα, ογκώδη αντικείμενα) υπό κανονικές συνθήκες να επιστραφούν ταχυδρομικώς, ο Πελάτης επιβαρύνεται με την δαπάνη επιστροφής τους.

Ο Πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέφει τα προϊόντα στην κατάσταση (χωρίς πραγματικά ελαττώματα και με τις συνομολογημένες ιδιότητες) στην οποία ευρίσκονταν κατά την χρονική στιγμή που ο ίδιος ή τρίτο πρόσωπο το οποίο υποδεικνύει, εκτός από τον μεταφορεα, απέκτησε την φυσική κατοχή τους. Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων, μόνο στην περίπτωση που αυτή οφείλεται σε εκ μέρους του διαχείριση, η οποία δεν κρίνεται αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.

Ο Πελάτης αναλαμβάνει να συνοδεύει το προϊόν που επιστρέφει στην Εταιρεία με το παραστατικό της αγοράς του (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο), καθώς και όλα τα έγγραφα και την συσκευασία που συνόδευαν το προϊόν. Επίσης, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες.

Η Εταιρεία επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον Πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών αποστολής των προϊόντων χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία απέκτησε την φυσική κατοχή των προϊόντων που επεστράφησαν. Η Εταιρεία πραγματοποιεί την παραπάνω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής, με εκείνο που χρησιμοποίησε ο Πελάτης για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό, ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει την Εταιρεία για τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή.

Η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει την επιστροφή ενδεχόμενων πρόσθετων δαπανών παράδοσης που οφείλονται στην επιλογή του Πελάτη να χρησιμοποιήσει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί η Εταιρεία.

Ανταλλαγή Προϊόντων

Αν ο Πελάτης αλλάξει γνώμη για την αγορά που πραγματοποίησε, μπορεί να προβεί στην αλλαγή των προϊόντων με άλλα προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που ο Πελάτης έχει καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημέρών από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά φυσική κατοχή των προϊόντων.

Πριν από τη λήξη της παραπάνω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία για την απόφασή του να προβεί στην ανταλλαγή των προϊόντων προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου που εκδόθηκε για την συγκεκριμένη αγορά, σε συνδυασμό με την ημερομηνία έκδοσής του.

Ο Πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέψει τα προϊόντα στην Εταιρεία, χωρίς καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός της προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημέρωσε την Εταιρεία για την απόφασή του να προβεί στην επιστροφή των προϊόντων. Μετά το πέρας της παραπάνω προθεσμίας, ο Πελάτης δεν μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα στην Εταιρεία .

Ο Πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Αν τα προϊόντα δεν μπορούν, λόγω της φύσης τους (για παράδειγμα, ογκώδη αντικείμενα) υπό κανονικές συνθήκες να επιστραφούν ταχυδρομικώς, ο Πελάτης επιβαρύνεται με την δαπάνη επιστροφής τους.

Ο Πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέφει τα προϊόντα στην κατάσταση (χωρίς πραγματικά ελαττώματα και με τις συνομολογημένες ιδιότητες) στην οποία ευρίσκονταν κατά την χρονική στιγμή που ο ίδιος ή τρίτο πρόσωπο το οποίο υποδεικνύει, εκτός από τον μεταφορέα, απέκτησε την φυσική κατοχή τους. Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων, μόνο στην περίπτωση που αυτή οφείλεται σε εκ μέρους του διαχείριση, η οποία δεν κρίνεται αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.

Ο Πελάτης αναλαμβάνει να συνοδεύει το προϊόν που επιστρέφει στην Εταιρεία με το παραστατικό της αγοράς του (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο). Επίσης, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες.

Η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει την επιστροφή ενδεχόμενων πρόσθετων δαπανών παράδοσης που οφείλονται στην επιλογή του Πελάτη να χρησιμοποιήσει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί η Εταιρεία.

Το δικαίωμα του Πελάτη

Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση προϊόντος με ελαττώματα ή από το οποίο ελλείπουν συμφωνημένες ιδιότητες, εφαρμόζονται οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Ο Πελάτης σε περίπτωση προϊόντος με ελαττώματα ή από το οποίο ελλείπουν συμφωνημένες ιδιότητες δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή την επισκευή του, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία για το ελάττωμα ή την έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας που εντόπισε στο προϊόν, καθώς και για την απόφασή του να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο. Η παραπάνω ενημέρωση παρέχεται προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας μέσω της αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στην διεύθυνση ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Σε περίπτωση προϊόντος με ελαττώματα ή από το οποίο ελλείπουν συμφωνημένες ιδιότητες, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα κατά την απόλυτη κρίση του να προβεί σε αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος.

Ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος στην Εταιρεία, εφόσον χρησιμοποιεί τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί η Εταιρεία. Αν ο Πελάτης χρησιμοποιεί τρόπο επιστροφής, άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης προϊόντων που χρησιμοποιεί η Εταιρεία, επιβαρύνεται με τις ενδεχόμενες πρόσθετες δαπάνες.

Ο Πελάτης συνοδεύει το προϊόν που επιστρέφει στην Εταιρεία προς αντικατάσταση με το παραστατικό της αγοράς του (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).

Η Εταιρεία αναλαμβάνει να προβεί στην αντικατάσταση ή στην επισκευή του ελλαττωματικού προϊόντος, χωρίς πραγματικά ελαττώματα και με τις συνομολογημένες ιδιότητες, εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία πραγματοποιήθηκε η παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος από την Εταιρεία. Η Εταιρεία επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος στον Πελάτη.

Τόπος επιστροφής των προϊόντων

Ως τόπος επιστροφής των προϊόντων από τον Πελάτη ορίζεται η έδρα της Εταιρείας.



III. ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Πληρωμή

Η πληρωμή της αξίας των προϊόντων πραγματοποιείται με τις μεθόδους πληρωμής, οι οποίες γίνονται αποδεκτές από την Εταιρεία. Για τις αποδεκτές μεθόδους πληρωμής από την Εταιρεία, μπορείτε να πληροφορηθείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο του ηλεκτρονικού καταστήματος [.] ή κατά την διαδικασία της παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Τα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί δεν αποστέλλονται προς τη διεύθυνση αποστολής που έχει δηλώσει ο Πελάτης, εάν ο Πελάτης δεν έχει προβεί στην εξόφληση της αξίας των προϊόντων, καθώς και τυχόν λοιπών εξόδων. Στην περίπτωση που ο Πελάτης δεν προβεί στην εξόφληση του ποσού της αγοράς του εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελίας από την Εταιρεία, η Εταιρεία δικαιούται να ακυρώσει την παραγγελία του Πελάτη και αναλαμβάνει να τον ειδοποιήσει άμεσα σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας εντός εύλογου χρόνου και, σε κάθε περίπτωση, εντός 7 (ημερολογιακών) ημερών.

Στην περίπτωση πληρωμής με χρεωστική/ πιστωτική κάρτα η Εταιρεία δεν δικαιούται να επιβάλλει επιβαρύνσεις στους Πελάτες για την χρήση πιστωτικής κάρτας συγκεκριμένου τύπου. Για τις αγορές με την πιστωτική κάρτα, ο Πελάτης καλείται να ακολουθήσει τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας. Ο Πελάτης καλείται να συμπληρώσει τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης, καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής του κάρτας. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας, τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιεί ο Πελάτης πρέπει να είναι εταιρική, ήτοι να έχει εκδοθεί στα στοιχεία της αντίστοιχης εταιρείας. Επίσης, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πληρωμή με η οποία δεν είναι αποδεκτή από την Εταιρεία.

Κατ’ εξαίρεση των ανωτέρω, στην περίπτωση που ο Πελάτης και η Εταιρεία συμφωνήσουν στην πώληση των προϊόντων με αντικαταβολή, εκτός και αν συμφωνηθεί διαφορετικά, ο Πελάτης θα βαρύνετε με το επιπλέον κόστος της υπηρεσίας.

Προτού ο Πελάτης ολοκληρώσει την διαδικασία παραγγελίας προϊόντων και δεσμευθεί από τη σύμβαση πώλησης, η Εταιρεία αναλαμβάνει να εξασφαλίσει την ρητή συναίνεση του Πελάτη για κάθε πρόσθετη πληρωμή επιπλέον της αμοιβής που συμφωνείται για την κύρια συμβατική υποχρέωση της Εταιρείας (για παράδειγμα, για την πρόσθετη πληρωμή του κόστους αποστολής των προϊόντων).

Παράδοση προϊόντων

Τα προϊόντα παραδίδονται από ταχυμεταφορέα ([.]) στην διεύθυνση που υποδεικνύει ο Πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η διεύθυνση παράδοσης επιβεβαιώνεται από της Εταιρείας με το επιβεβαιωτικό μήνυμα που αποστέλλει στον Πελάτη μετά την παραλαβή της παραγγελίας. Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να αποστείλει καθένα από τα προϊόντα που παραγγέλνει σε διαφορετική μεταξύ τους διεύθυνση, οφείλει να υποβάλλει ξεχωριστές παραγγελίες, οι οποίες αντιστοιχούν στις διαφορετικές διευθύνσεις παράδοσης.

Ο Πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, για τα οποία λαμβάνει ξεχωριστή ενημέρωση πριν ολοκληρώσει την παραγγελία του στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας.

Η Εταιρεία αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την σύναψη της σύμβασης, δηλαδή από την αποδεδειγμένη ολοκλήρωση της παραγγελίας του προϊόντος μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας. Η παραπάνω προθεσμία θεωρείται ότι τηρείται, όταν ο Πελάτης αποκτά την φυσική κατοχή των προϊόντων πριν από την λήξη της. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο Πελάτης αποκτά την φυσική κατοχή των προϊόντων μετά το πέρας της παραπάνω προθεσμίας, η Εταιρεία θεωρείται ότι έχει παραδώσει τα προϊόντα εμπρόθεσμα, εφόσον έχει μεταβιβάσει την φυσική κατοχή των προϊόντων στον μεταφορέα κατά χρόνο προγενέστερο της λήξης της παραπάνω προθεσμίας και η μη τήρηση αυτής οφείλεται σε λόγους που ανάγονται στον μεταφορέα ή σε λόγους ανωτέρας βίας.

Εάν η Εταιρεία δεν εκπληρώσει την υποχρέωση του να παραδώσει τα προϊόντα εντός της παραπάνω προθεσμίας τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την σύναψη της σύμβασης, ο Πελάτης δικαιούται να αιτηθεί την παράδοση των προϊόντων εντός επιπλέον προθεσμίας. Ο Πελάτης οφείλει να υποβάλει το παραπάνω αίτημα, με σαφή δήλωσή του, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερολογιακών ημερών, η οποία αρχίζει αμέσως μετά την λήξη της παραπάνω προθεσμίας των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.

Η Εταιρεία αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την λήψη του παραπάνω αιτήματος του Πελάτη. Εάν Η Εταιρεία δεν παραδώσει τα προϊόντα εντός της επιπλέον αυτής προθεσμίας, ο Πελάτης δικαιούται να καταγγείλει την σύμβαση πώλησης.

Επιπλέον προθεσμία για την παράδοση των προϊόντων δεν χορηγείται στις εξής περιπτώσεις:

αν η Εταιρεία έχει αρνηθεί να παραδώσει τα προϊόντα

αν η Εταιρεία και ο Πελάτης έχουν συμφωνήσει την παράδοση των προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας και η παράδοση εντός αυτής είναι σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της σύμβασης

εάν ο Καταναλωτής έχει ενημερώσει με σαφή δήλωσή του την Εταιρεία, πριν από τη σύναψη της σύμβασης (δηλαδή την ολοκλήρωση της παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας) ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία.

Στις περιπτώσεις αυτές, εάν η Εταιρεία παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά κατά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον Καταναλωτή ή εντός της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την σύναψη της σύμβασης, ο Πελάτης δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης αμέσως.

Ο Πελάτης δύναται να καταγγείλει την σύμβαση πώλησης εντός της προθεσμίας τριών (3) μηνών. Η εν λόγω προθεσμία αρχίζει από την επομένη της ημέρας, μέχρι την οποία η Εταιρεία είχε την δυνατότητα να παραδώσει εμπρόθεσμα τα προϊόντα στον Πελάτη. Προς καταγγελία της σύμβασης πώλησης, ο Πελάτης οφείλει να αποστείλει σαφή δήλωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [.].

Με την λήψη του μηνύματος του Πελάτη, με το οποίο ενημερώνει την Εταιρεία για την απόφασή του να καταγγείλει την σύμβαση, η Εταιρεία αναλαμβάνει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, εντός της προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την λήψη του παραπάνω μηνύματος όλα τα χρήματα που ο Πελάτης είχε πληρώσει βάσει της σύμβασης (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής). Η Εταιρεία πραγματοποιεί την παραπάνω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής, με εκείνο που χρησιμοποίησε ο Πελάτης για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση διαφορετικής συμφωνίας, ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με τις δαπάνες που προκύπτουν από την επιστροφή χρημάτων.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την μη τήρηση των ως άνω προθεσμιών δεν δεσμεύεται από τις παραπάνω προθεσμίες παράδοσης των προϊόντων, στην περίπτωση που συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας. Ως περιστατικά ανωτέρας βίας θεωρούνται όλα τα περιστατικά που λαμβάνουν χώρα μετά την παραλαβή της παραγγελίας του Πελάτη, επηρεάζουν την εκτέλεση της σύμβασης, εκφεύγουν της εύλογης κρίσης της Εταιρείας και είναι αδύνατο να προβλεφθούν ή να προληφθούν.

Στην περίπτωση που ο Πελάτης έχει πραγματοποιήσει την αγορά του, έχοντας συνδεθεί με τους προσωπικούς του κωδικούς στο προφίλ του, έχει πρόσβαση στο σύνολο των παραγγελιών που έχουν πραγματοποιηθεί από την ημερομηνία δημιουργίας του ως άνω προφίλ και έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την προείατων παραγγελιών του σε πραγματικό χρόνο. Η παρακολούθηση των παραγγελιών καταλαμβάνει το σύνολο των σταδίων από την παραλαβή της παραγγελίας μέχρι και την παράδοση των προϊόντων στον Πελάτη και ενδέχεται να περιλαμβάνει τις κάτωθι ενδείξεις:

η παραγγελία / πληρωμή απορρίφθηκε: Η πληρωμή του πελάτη απέτυχε,

αναμονή πληρωμής: ο Πελάτης υπέβαλε την παραγγελία του, αλλά την ακύρωσε πριν πραγματοποιήσει την πληρωμή,

η παραγγελία παραλήφθηκε: Η εταιρεία έχει λάβει την παραγγελία αγοράς.

επιβεβαίωση αποδοχής παραγγελίας από την Εταιρεία: Η Εταιρεία έχει αποδεχτεί την προσφορά του Πελάτη για αγορά Προϊόντων ή Υπηρεσιών.

παραγγελία σε προετοιμασία: Η εταιρεία ξεκίνησε τη διαδικασία προετοιμασίας παραγγελιών προϊόντων και οργανώνει την παράδοση του δέματος με ταχυμεταφορέα.

Η παραγγελία εστάλη: τα προϊόντα παραλήφθηκαν από ταχυμεταφορέα και παραδίδονται στη διεύθυνση που παρέχεται από τον Πελάτη. Από αυτή τη στιγμή ο Πελάτης μπορεί να παρακολουθεί το δέμα του στον ιστότοπο του μεταφορέα.

Η Εταιρεία αναλαμβάνει την παράδοση προϊόντων σε διευθύνσεις που βρίσκονται εντός της Ελληνικής επικράτειας. Σε περίπτωση παράδοσης των προϊόντων εκτός ελληνικής επικράτειας, οι προθεσμίες του παρόντος άρθρου παρατείνονται για τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες. Επίσης, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τέλη, φόρους, δασμούς, δικαιώματα ή άλλες επιβαρύνσεις για την παράδοση των προϊόντων εκτός της Ελληνικής Επικράτειας, και θα επιβαρύνεται αποκλειστικά ο Πελάτης.

Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο
Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος
Δεν υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα στοιχεία. Απομένουν μόνο [max].
Προσθήκη στα αγαπημέναΠεριήγηση στη λίστα επιθυμιώνΑφαίρεση από τα αγαπημένα
Καλάθι αγορών

Το καλάθι σας είναι άδειο

Πίσω στην Αρχική σελίδα

Προσθήκη σημείωσης παραγγελίας Επεξεργασία σημείωσης παραγγελίας
Προσθήκη μίας συσκευασίας δώρου
Προσθήκη κουπονιού

Θέλετε συσκευασία δώρου; Μόνο 

Προσθήκη μίας συσκευασίας δώρου

Προσθήκη κουπονιού

Ο κωδικός κουπονιού θα λειτουργήσει στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς